środa, 4 kwietnia 2012

Harry Potter

Witajcie. Jestem Daria. Znajdziecie mnie tu:
Mój blog: Color theme ♥ 
Mój profil na zapytaj: RiNi

Coś o mnie:
Jestem ogromną fanką (to za mało powiedziane) Michaela Jacksona i Harry'ego Potter'a. To są klasyki. Dlatego dodam dzisiaj gify z Harrym :)






______________________________________





______________________________________



______________________________________


______________________________________




Nie wyszło tak jak w edycji dlatego dodałam linie oddzielając.



4 komentarze:

  1. Fajne gify, a właściwie animacje. Sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :)

      Usuń
    2. Ja sobie obiecałam, że będę robić sama gify i animacje. Też możesz spróbować jeśli chcesz ;)
      A już niedługo gify i animacje wielkanocne!

      Usuń
  2. Fajne gify..! :) ZAPRASZAM do mnie. http://tylko-sport-15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podobają ci się gify i animacje na tym blogu zostaw po sobie miły komentarz. Miło potem pisze się notki wiedząc, że komuś się one podobają.
Jeżeli coś ci się nie podoba lub masz jakąś sugestie napisz. Dobrze jeśli będziesz szczery ;)